preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bartola Kašića Zagreb

Login
Novinarska skupina

Korisnici šk. prostora

Facebook stranica

Korisni linkovi

INA, DOP i DOD

e-Dnevnik

Informacije za roditelje

Ažurirano: 6. 2. 2025.

Školski kurikulum

Himna naše škole

Himna Bartolu Kašiću

Raspored zvona

JUTARNJA SMJENA

1. sat    8:00 – 8:45

2. sat    8:50 – 9:35

3. sat    9:40 – 10:25

VELIKI ODMOR

4. sat  10:40 – 11:25

5. sat  11:30 – 12:15

6. sat  12:20 – 13:05

7. sat  13:10 – 13:55

 

POPODNEVNA SMJENA

0. sat  13:10 – 13:55

1. sat  14:00 – 14:45

2. sat  14:50 – 15:35

VELIKI ODMOR

3. sat  15:50 – 16:35

4. sat  16:40 – 17:25

5. sat  17:30 – 18:15

6. sat  18:20 – 19:05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VAŽNI BROJEVI
112 Hitne službe
192 Policija
193 Vatrogasci
194 Hitna pomoć
Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 2. 2015.

Ukupno: 856735
Ovaj mjesec: 2204
Danas: 296
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt - Matematika
Autor: Administrator , 27. 6. 2024.

Model geometrijskih tijela

Učenici 8.a, 8.b, 8.c i 8.d razreda kroz projektni zadatak iz matematike pod nazivom "Model od geometrijskih tijela"  izradili su autorske 3D modele. Sam projektni zadatak je obrade nastavne cjeline, prezentacijom svog modela objasnili su na koji način su izračunali obujam i oplošje svojeg  modela koristeći naučeno. Učenici su iskazali svoju kreativnost, a stečena znanja su primjenjivali u svakodnevnom životu. Zadovoljeni su didaktički principi: zornosti, individualizacije, induktivno-deduktivan pristup i praktičane primjene.

Sanda Blokar, učiteljica matematike

Marija Kovilić, učiteljica matematike


Površina trokuta i četverokuta geometrijskog lika i Reklama za matematiku

Učenici 6.a, 6.b., 6.c i 6.d razreda kroz projektne zadatke iz matematike pod nazivom "Površina trokuta i čtverokuta geometrijskog lika" i "Reklama za matematiku" izradili su autorske geometrijske likove. Sam projektni zadatak je obrade nastavne cjeline, prezentaciju svog modela objasnili su na koji način su izračunali površine i opseg svojeg geometrijskog lika koristeći naučeno. Učenici su iskazali svoju kreativnost, a stečena znanja su primjenjivali u svakodnevnom životu. Zadovoljeni su didaktički principi: zornosti, individualizacije, induktivno-deduktivan pristup i praktičane primjene.

Sanda Blokar, učiteljica matematike

Marija Kovilić, učiteljica matematike






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju