VAŽNI DOKUMENTI ZA UPIS U
1. RAZRED SREDNJE ŠKOLE U
ŠKOLSKOJ GODINI 2021./2022.
Sve informacije o postupku prijava i upisa u srednju školu za školsku godinu 2021./2022. dostupne su u publikacijama prema tipu učenika:
- učenici s teškoćama u razvoju
- umjetnički programi i odjeli za sportaše
- kandidati iz drugih obrazovnih sustava
Registracijski obrazac za kandidate iz drugih obrazovnih sustava nalazi se ovdje.
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2021./2022.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
Tablica bodova koji su bili potrebni za upis u školsku godinu 2021./2022.
Često postavljena pitanja (FAQ)
JUTARNJA SMJENA 1. sat 8:00 – 8:45 2. sat 8:50 – 9:35 3. sat 9:40 – 10:25 VELIKI ODMOR 4. sat 10:40 – 11:25 5. sat 11:30 – 12:15 6. sat 12:20 – 13:05 7. sat 13:10 – 13:55
POPODNEVNA SMJENA 0. sat 13:10 – 13:55 1. sat 14:00 – 14:45 2. sat 14:50 – 15:35 VELIKI ODMOR 3. sat 15:50 – 16:35 4. sat 16:40 – 17:25 5. sat 17:30 – 18:15 6. sat 18:20 – 19:05 |
Dragi roditelji!
Ove stranice namijenjene su onim roditeljima koji su kod svoje djece uočili neke probleme vezane uz školovanje, učenje, svladavanje školskoga gradiva… Želja mi je da što kvalitetnije pratite razvoj vašeg djeteta i pravovremeno riješite probleme koje ste uočili!
Obično je roditelj taj koji prvi primijeti da «nešto nije u redu«. Najprije se može posavjetovati s nekim od stručnih suradnika u školi (pedagog, psiholog, defektolog), a izvan škole sa školskom liječnicom (dr. Štimac).
Nadam se da ćete ovdje naći odgovore na neke vaše sumnje, a možete i osobno kontaktirati prof. Majdu Granić, stručnu suradnicu defektologinju u ovoj školi! Važno je imati informacije iz različitih izvora, a vi ćete poznajući svoje dijete najbolje znati koje od njih bi vam mogle koristiti u radu s djetetom.
Najlošije je ne činiti ništa i čekati da problemi nestanu !
Predstavljanje knjige "Uloga edukacijskog rehabilitatora-stručnog suradnika u OŠ"
autorica Jasne Kudek Mirošević i Majde Granić
U stručnoj literaturi nailazimo na različite podjele edukacijskih potreba. Odabrala sam jednu od prihvatljivijih (Alcott, 2001.)