preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bartola Kašića Zagreb

Login
Opasnost - strujni udar

Kako zaštititi dijete

Intervju s roditeljima

Tražilica
e-Dnevnik

Facebook stranica

CARNet korisnički račun

Informacije o HUSO sustavu pročitajte OVDJE.

SEECEL

Naša škola uključena je u projekt

Što su sve članovi SEECEL-a radili pogledajte i pročitajte OVDJE.

Službenu stranicu SEECEL-a pogledajte OVDJE.

Korisni linkovi

Informatički časopisi
Časopisi
Kina i kazališta
Lista linkova je prazna
Himna naše škole

Himna Bartolu Kašiću

Školski kurikulum

Pisane provjere

Ažurirano 01.10.2017.

Informacije za roditelje

Ažurirano: 26.03.2018.

VAŽNI BROJEVI
112 Hitne službe
192 Policija
193 Vatrogasci
194 Hitna pomoć
Raspored zvona

JUTARNJA SMJENA

1. sat    8:00 – 8:45

2. sat    8:50 – 9:35

3. sat    9:40 – 10:25

4. sat  10:40 – 11:25

5. sat  11:30 – 12:15

6. sat  12:20 – 13:05

7. sat  13:10 – 13:55

 

POPODNEVNA SMJENA

1. sat  14:00 – 14:45

2. sat  14:50 – 15:35

3. sat  15:50 – 16:35

4. sat  16:40 – 17:25

5. sat  17:30 – 18:15

6. sat  18:20 – 19:05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalendar
« Kolovoz 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Vrijeme
  Zagreb Time
Vremenska prognoza

Weather Zagreb

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 2. 2015.

Ukupno: 188353
Ovaj mjesec: 1128
Danas: 70
 

Slijedi popis lektire od 1.do 8. razreda. Uz svaki razred navedena su djela koja se obavezno čitaju  pojačana su žutom bojom. Naslovi istaknuti crvenom bojom mogu se pronaći i čitati online kao e-lektiru. Za čitanje e-lektire dovoljno je da pratite poveznicu klikom miša.

Negdje vam je potrebna prijava pomoću  AAI@EduHr, CARNetovog elektroničkiog identiteta kojeg su učenici dobili od razrednika. On će vam koristiti i za pristup drugim korisnim sadržajima (filmovima, e-časopisima i sl.).

1. razred

2. razred

3. razred

4. razred

5. razred

6. razred

7. razred

8. razred

preskoči na navigaciju