e-Upisi u srednje škole u
školskoj godini 2024./2025.
Upute za kandidate kroz upisni proces
Korisničke upute za rad u sustavu
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole - pročišćeni tekst
Prošlogodišnji broj bodova potrebnih za upis pojedinog programa
JUTARNJA SMJENA 1. sat 8:00 – 8:45 2. sat 8:50 – 9:35 3. sat 9:40 – 10:25 VELIKI ODMOR 4. sat 10:40 – 11:25 5. sat 11:30 – 12:15 6. sat 12:20 – 13:05 7. sat 13:10 – 13:55
POPODNEVNA SMJENA 0. sat 13:10 – 13:55 1. sat 14:00 – 14:45 2. sat 14:50 – 15:35 VELIKI ODMOR 3. sat 15:50 – 16:35 4. sat 16:40 – 17:25 5. sat 17:30 – 18:15 6. sat 18:20 – 19:05 |
3.lipnja 2024. putovali smo vlakom u Ljubljanu u okviru međunarodnog projekta Čitanje ne pozanje granice /Branje ne pozna meja.Posjetili smo naše prijatelje u OŠ Zalog ,našu partnersku školu.Našim vršnjacima predstavili smo djelo slovenske književnice Jane Bauer Ding Dong priče. Prema dvjema pričama snimili smo kratki igrani film.zajedno se družili u razredu,zaigrali kviz Kahoot i naučili dosta toga o slovenskim sportašima, a naši prijatelji o hrvatskim.Nakon toga smo ručali i krenuli prema centru Ljubljane gdje smo posjetili franjevačku i Semenišku knjižnicu,šetali po mostovima i uličicama prekrasne Ljubljane. Umorni , ali oduševljeni viđenim u večernjim satima vratili smo kući.Prepuni dojmova željno iščekujemo naše prijatelje iz OŠ Zalog koji su nas obećali posjetiti do kraja nastavne godine.
Dragi roditelji i učenici!
U školskoj godini 2022./23. naša školska knjižnica uključena je u projekt Nacionalne i sveučilišne knjižnice "Čitam lakše - pristupačnost čitanja digitalnih sadržaja" koji je pokrenut s ciljem omogućavanja lakšeg čitanja digitalnih zbirki u pristupačnom okruženju.
više o projektu i njegovoj provedbi Čitam lakše.
Rezultati PIRLS istraživanja čitalačke pismenosti koje je provedeno 29.10.2021. godine u petim razredima naše škole.
U PIRLS istraživanju 2021. ukupno je sudjelovalo oko 400 000 učenika. Upitnike je popunilo oko 380 000 roditelja, 20 000 učitelja i 13 000 ravnatelja škola.
PIRLS 2021. istraživanje u Republici Hrvatskoj drugi je provedeni ciklus istraživanja obrazovnih postignuća učenika i okruženja za učenje čitanja, a važno je obilježje aktualnoga ciklusa i postupni prelazak s „papir-olovka” načina provedbe u ispitivanje u e-okružju. U Republici Hrvatskoj sudjelovalo je 3937 učenika četvrtih/petih razreda i njihovih roditelja, 259 učitelja i 154 ravnatelja osnovnih škola diljem Hrvatske.
"Učenici su u Republici Hrvatskoj postigli 557 bodova te se nalaze na 7. mjestu od 57 zemalja sudionica PIRLS 2021 istraživanja. Između dvaju provedenih ciklusa, 2011. i 2021. godine, ukupan rezultat povećao se za 4 boda, što je relativno (pre)mala razlika da bi se moglo govoriti o uzlaznome trendu u postignućima u čitanju. U obama ciklusima riječ je o iznadprosječnome rezultatu. Djevojčice su postigle statistički značajno viši rezultat, a razlika prema spolu neznatno se smanjila u proteklih 10 godina: 2011. godine zabilježena je razlika od 14 bodova, a 2021. godine razlika od 11 bodova u korist djevojčica." (https://www.ncvvo.hr/medunarodna-istrazivanja/pirls/, pristupljeno 22. 5. 2023.).
29. listopada u našoj školi održano je u Hrvatskoj drugo po redu PIRLS - međunarodno istraživanje čitalačke pismenosti za učenike 4. razreda. Kako se zbog epidemije korona virusa istraživanje nije moglo provesti u travnju kako je planirano, isto je provedeno 29. listopada u petim razredima naše škole, a proveo ga je Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Istraživanje čitalačke pismenosti provodi IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement) od 2001. godine i provodi se svakih pet godina. Hrvatska se uključila 2011. i po drugi puta 2021. godine. Istraživanje je u našoj školi provedeno "papir-olovka" - upitnicima za učenike, roditelje i ravnatelje, a dio škola je isto provodio u e-okružju.
Vlada RH proglasila je 2021. godinu
Zašto je važno čitati? on Biteable.
">Godinom čitanja jer je 22. 4. 1521. objavljena prva knjiga na hrvatskom jeziku - "Judita" Marka Marulića. Različitim aktivnostim i projektima i mi smo se uključili u obilježavanje ove godine.
Zašto je važno čitati? on Biteable.
Dvogodišnji projekt "35 godina Parka Spiridiona Brusine"
Povodom 35. obljetnice rada Oš Bartola Kašića uz Projekt "Bartol Kašić..) provođen je i dvogodišnji projekt upoznavanja učenika sa školskim parkom koji je nastao u listopadu 1985. godine radnom akcijom učitelja škole i udruge "Lijepa naša". Uz pomoć diplomskog rada jedne studentice koja je stručno obradila svu floru parka devedesetih godina, upoznali smo drveće i grmlje posađeno do 2021. godine i otkrili promjene koje su se u međuvremenu dogodile: neka su se stabla osušila, neka su srušena zbog nevremena, a u međuvremenu su posađena i neka nova.
Povodom akcije "Posadi drvo, ne budi panj" u listopadu 2019. zatražili smo i dobili donaciju kloniranog stabla Gupčeve lipe iz šumskog rasadnika u Jastrebarskom te je zasadili u našem parku. (klon br. 331). U rujnu 2021. pokraj lipe smo s učenicima 3. razreda uz lipu čitalil priču G. Krkleca: "Pod Gupčevom lipom" te saznali neke zanimljivosti o ovome stablu.Krklecova priča govori o tome kako je ispred svake kuće u Hrvatskom zagorju zasađena lipa jer po starom narodnom vjerovanju ona štiti kuću od groma. Isto tako, poneka greda u kućnom krovištu zbog ovakvog vjerovanja izrađena je od lipe.
Školski iprojekt "Bartol Kašić- sfako slovo sfuda jedno vazda samo glasen'je"
ppt prezentacija učenica 4.b r.: Nina, Marita i Marija
Haiku zbirka učenika 5.c razreda
Haiku zbirka učenika 5.d razreda
Ove školske godine u školskoj knjižnici u suradnji s prof. hrvatskoga jezika u 6.a i 6.c razredu provode se projekti "U potrazi za Ivanom Brlić-Mažuranić" i "Upoznajmo zavičajnu kulturnu baštinu"
Potragu za Ivanom Brlić Mažuranić započeli smo terenskom nastavom u Rijeci posjetivši Villu Ružić u kojoj je Ivana često boravila kod kćeri Nade i u kojoj smo naišli na mnoge materijalne tragove iz života obitelji Mažuranić.
2016./2017.
Obilježili smo 400. obljetnicu objavljivanja knjige izuma Fausta Vrančića "Machinae novae". Projekt se provodio cijele 2016. godine u suradnji s dr.sc. Marijanom Borić iz Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u sklopu njihova projekta "Upoznajmo hrvatsku znanstvenu baštinu". Završnica projekta je bila krajem 2016. godine postavljanjem izložbe učeničkih radova u našoj školi.
SEECEL - UČENJE ZA PODUZETNIŠTVO - DVOGODIŠNJI PROJEKT U KOJI JE UKLJUČENA NAŠA ŠKOLA
Popis knjiga u naprtnjačama po razredima