e-Upisi u srednje škole u
školskoj godini 2024./2025.
Upute za kandidate kroz upisni proces
Korisničke upute za rad u sustavu
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole - pročišćeni tekst
Prošlogodišnji broj bodova potrebnih za upis pojedinog programa
JUTARNJA SMJENA 1. sat 8:00 – 8:45 2. sat 8:50 – 9:35 3. sat 9:40 – 10:25 VELIKI ODMOR 4. sat 10:40 – 11:25 5. sat 11:30 – 12:15 6. sat 12:20 – 13:05 7. sat 13:10 – 13:55
POPODNEVNA SMJENA 0. sat 13:10 – 13:55 1. sat 14:00 – 14:45 2. sat 14:50 – 15:35 VELIKI ODMOR 3. sat 15:50 – 16:35 4. sat 16:40 – 17:25 5. sat 17:30 – 18:15 6. sat 18:20 – 19:05 |
Ploča SEECEL-a osvanula i na našoj školi!
Učionici-sudionici projekta SEECEL postavljanjem ploče "Poduzetnička škola" svečano su obilježili završetak jedne faze projekta.
U jesen smo posadili naše trešnje, pustili smo da prespavaju zimu...
iiiiiiiiiiiii.................. ovoga travnja mogli smo primijetiti da su se primile.
Radionice u našoj školi se nastavljaju i dalje provode. Učenici i učitelji, sudionici SEECEL projekta (četvrtih i petih razreda koji su dosad sudjelovali u projektu) uz novopridošle učenike 1.a i 1.d razreda, prikazali su svoje aktivnosti na Božićnom sajmu i uz prodajnu izložbu sakupili novčana sredstva od kojih je nabavljeno i zasađeno 10 stabala trešanja. O njima će se nadalje brinuti SEECEL tim i učenici koji su u projektu mnogo toga naučili.
Naša škola je od 17. do 19. prosinca 2015. bila domaćin kolegama iz OŠ Veljko Drobnjaković iz Risna kojima su se pridružili sudionici projekta iz OŠ Hristo Uzunov iz Drugova (Kičevo) iz Makedonije. Uz prezentaciju zajedničkih projekata tri tima i obilazak naše škole posjetili smo OŠ Stjepana Radića u Brestovcu Orehovičkom u Krapinsko-zagorskoj županiji. Ta je škola u uz Seecel-projekt uključena i u sustav CARNET e-škola gdje smo sudjelovali u videokonferencijskoj učionici na nastavnom satu, u koji je uključena komponenta učenja o poduzetništvu upotrebom najsuvremenije informacijsko-komunikacijske tehnologije. Imali smo prilike svi sudjelovati u praktičnoj radionici izrade licitara „Suveniri srca Zagorja“ u školskoj e-učionici, u izradi akreditacija u tiskarskoj radionici, u multumedijalnoj prezentaciji njihove zelene učionice „Šarov Jarek“, obišli smo vrt i cvjetnjak. Naši domaćini organizirali su nam i posjet manjoj školi u Zagorju, OŠ Orehovica, koja je dobila nagradu za najljepši vrt u RH.
Članovi svih timova, u suradnji sa ravnateljima škola i SEECEL timom, izuzetno su zadovoljni sa ovakvom međunarodnom suradnjom i dalje žele nastaviti provođenje projekta. Nakon sudjelovanja u pilot projektu SEECELA, željeli bi dodatno ojačati i osnažiti naše učenike u poduzetništvu, potaknuti, ojačati i dodatno razviti učenje za poduzetništvo u našoj školi, uz međunarodnu suradnju.
Kratak film o posjeti timova Zagrebu i Zagorju možete pronaći OVDJE.
Nakon provedenih aktivnosti vezanih uz SEECEL projekt,od 22. do 24.10.2015. posjetili smo dvije škole koje su u projektu SEECEL-a: OŠ Veljko Drobnjaković u Risnu i OŠ Njegoš u Kotoru u Crnoj Gori ( škole koje provode aktivnosti u razrednoj i predmetnoj nastavi). Prilikom posjeta sve škole predstavile su svoje aktivnosti provedene u projektu. Uz obilazak škola, razrednih odjeljenja i područne škole, članovi tima naše škole upoznali su se sa obrazovnim sustavom domaćina. U sklopu posjeta obišli smo grad Kotor, kotorsku tvrđavu, arheološke iskopina ispred škole u RIsnu, gradić Perast uz posjet otočiću Gospe od Škrpjela i grad Budvu.
Članovi našega tima oduševljeni su se vratili iz Risna. Kroz zajedničko druženje i razmjenu iskustava triju timova u projektu puno smo vidjeli i naučili. Dalje nastavljamo s projektom koji je iznjedrio mnoge nove ideje i inicijative.
Moto pilot programa SEECEL-a projekt ISCED 1 koji se provodi u našoj školi je "Mijenjajte svijet ulaganjem u mlade, buduće poduzetnike!"
U sklopu projekta do travnja su održane brojne aktivnosti:
Učenici 3.c razreda istraživali su u knjižnici izvore o hrvatskoj kulturnoj baštini i poznatim hrvatskim izumima. Upoznali su hrvatske izumitelje i njihove proizvode po kojima smo poznati u svijetu (penkala, torpedo, izmjenična struja...), a najviše su se bavili kravatom. Legendu o tome kako je kravata dobila ime po hrvatskim vojnicima koji su je nosili u tridesetodogišnjem ratu čitali su u „Priči o kravati“, autora Božidara Prosenjaka. Naučili su i sve o bontonu koji se odnosi na različite načine nošenja kravate i usklađivanja kravate s ostalim odjevnim predmetima. Na kraju rada učenici su se počastili "paprenjacima" izrađenim u obliku kravate, a svoj kreativni izraz pretočili su u čestitke s motivima kravate. Od glinamola su izrađivali predmete nadahnute hrvatskom kulturnom baštinom (licitarska srca, konjići, lutke, čizmice). Naučili su prezentirati svoj rad i predstaviti rezultate kroz postavljanje izložbe. Svoje licitare su donirali Humanitarnoj udruzi "Ljubav na djelu" koja ih je prodavala na svojim štandovima u predblagdansko vrijeme za djecu oboljelu od malignih bolesti.
Učenici 4.d izrađivali su pompone. Nastavni sat je proveden u četiri faze: proučavanje informacija o izradi pompona iz različitih izvora informacija, posjet Reciklažnom dvorištu kako bi saznali više o ponovnom korištenju plastičnih proizvoda. Učenici su izrađivali pompone pomoću plastičnih vrećica, noža, žica, škara i vrućeg ljepila. Koristili su svoje pompone za svoje plesne izvedbe na priredbama koja su se održale u razredu na kraju školske godine i na drugim priredbama, na početku sljedeće školske godine za učenike 1. razreda i njihove roditelje i na Božićnoj priredbi.
Učenici 3. d razreda su nakon upoznavanja i obrade djela „Čudnovate zgodne šegrta Hlapića“, autorice Ivane Brlić Mažuranić, zajednički stvorili predstavu. Pritom su učili o kazalištu, svim zanimanjima uključenima u nastanak predstave,... Također su se upoznali sa radom majke poduzetnice gđe. Fištrek Majstorović koja ih je i naučila proizvoditi nakit i božićne kuglice.
Učenici 3. i 4. razreda su također naučili izrađivati medaljone od gline sa inicijalima Bartola Kašića
Tijekom dana škole i Dana otvorenih vrata škole, kada smo obilježili 30 godina od osnivanja škole, učenici i učitelji su predstavili prvi dio projekta, proizvode koje su napravili i sve što su naučili ostalih učenicima, roditeljima i profesorima. Izradili su brojne plakate i ukrase za razred.
Učenici su postali nezavisniji, naučili su prepoznavati prilike i postavljati ciljeve. Učenici 3.d razreda su sudjelovali na smotri "Lidrano" sa igrokazom "Čudnovate zgode šegrta Hlapića". A nakon izrada predmeta od plastike, učenica 4.c razreda Mirta Šarić stvorila je slikovnicu "Eko vještica".