preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bartola Kašića Zagreb

Login
Novinarska skupina

Korisnici šk. prostora

Facebook stranica

Korisni linkovi

INA, DOP i DOD

e-Dnevnik

Informacije za roditelje

Ažurirano: 14. 10. 2024.

Školski kurikulum

Himna naše škole

Himna Bartolu Kašiću

Raspored zvona

JUTARNJA SMJENA

1. sat    8:00 – 8:45

2. sat    8:50 – 9:35

3. sat    9:40 – 10:25

VELIKI ODMOR

4. sat  10:40 – 11:25

5. sat  11:30 – 12:15

6. sat  12:20 – 13:05

7. sat  13:10 – 13:55

 

POPODNEVNA SMJENA

0. sat  13:10 – 13:55

1. sat  14:00 – 14:45

2. sat  14:50 – 15:35

VELIKI ODMOR

3. sat  15:50 – 16:35

4. sat  16:40 – 17:25

5. sat  17:30 – 18:15

6. sat  18:20 – 19:05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VAŽNI BROJEVI
112 Hitne službe
192 Policija
193 Vatrogasci
194 Hitna pomoć
Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 2. 2015.

Ukupno: 813731
Ovaj mjesec: 5256
Danas: 9
Učenje za poduzetništvo

Ploča SEECEL-a osvanula i na našoj školi!

Učionici-sudionici projekta SEECEL postavljanjem ploče "Poduzetnička škola" svečano su obilježili završetak jedne faze projekta.

               

                  

U jesen smo posadili naše trešnje, pustili smo da prespavaju zimu... 

      

iiiiiiiiiiiii.................. ovoga travnja mogli smo primijetiti da su se primile.

      

Radionice u našoj školi se nastavljaju i dalje provode. Učenici i učitelji, sudionici SEECEL projekta (četvrtih i petih razreda koji su dosad sudjelovali u projektu) uz novopridošle učenike 1.a i 1.d razreda, prikazali su svoje aktivnosti na Božićnom sajmu i uz prodajnu izložbu sakupili novčana sredstva od kojih je nabavljeno i zasađeno 10 stabala trešanja. O njima će se nadalje brinuti SEECEL tim i učenici koji su u projektu mnogo toga naučili. 

  

        

Naša škola je od 17. do 19. prosinca 2015. bila domaćin kolegama iz OŠ Veljko Drobnjaković iz Risna kojima su se pridružili sudionici projekta iz  OŠ Hristo Uzunov iz Drugova (Kičevo)  iz Makedonije. Uz prezentaciju zajedničkih projekata tri tima i obilazak naše škole posjetili smo OŠ Stjepana Radića u Brestovcu Orehovičkom u Krapinsko-zagorskoj županiji. Ta je škola u uz Seecel-projekt uključena i u sustav CARNET e-škola gdje smo sudjelovali u videokonferencijskoj učionici na nastavnom satu, u koji je uključena komponenta učenja o poduzetništvu upotrebom najsuvremenije informacijsko-komunikacijske tehnologije. Imali smo  prilike svi sudjelovati u praktičnoj radionici izrade licitara  „Suveniri srca Zagorja“ u školskoj e-učionici, u  izradi akreditacija u tiskarskoj radionici, u multumedijalnoj prezentaciji njihove zelene učionice „Šarov Jarek“, obišli smo vrt i cvjetnjak. Naši domaćini organizirali su nam i posjet manjoj školi u Zagorju, OŠ Orehovica, koja je dobila nagradu za najljepši vrt u RH.

                                        

Članovi svih timova, u suradnji sa ravnateljima škola i SEECEL timom, izuzetno su zadovoljni sa ovakvom međunarodnom suradnjom i dalje žele nastaviti provođenje projekta. Nakon sudjelovanja u pilot projektu SEECELA, željeli bi dodatno ojačati i osnažiti naše učenike u poduzetništvu, potaknuti, ojačati i dodatno razviti učenje za poduzetništvo u našoj školi, uz međunarodnu suradnju.                                                                                                              

Kratak film o posjeti timova Zagrebu i Zagorju možete pronaći OVDJE.

 

Nakon provedenih aktivnosti vezanih uz SEECEL projekt,od 22. do 24.10.2015. posjetili smo dvije škole koje su u projektu SEECEL-a: OŠ Veljko Drobnjaković u Risnu i OŠ Njegoš u Kotoru u Crnoj Gori ( škole koje provode aktivnosti u razrednoj i predmetnoj nastavi). Prilikom posjeta sve škole  predstavile su svoje aktivnosti provedene u projektu. Uz obilazak škola, razrednih odjeljenja i područne škole, članovi tima naše škole upoznali su se sa obrazovnim sustavom domaćina. U sklopu posjeta obišli smo grad Kotor, kotorsku tvrđavu, arheološke iskopina ispred škole u RIsnu, gradić Perast uz posjet otočiću Gospe od Škrpjela i grad Budvu.

Članovi našega tima oduševljeni su se vratili iz Risna. Kroz zajedničko druženje i razmjenu iskustava triju timova u projektu puno smo vidjeli i  naučili. Dalje nastavljamo s projektom koji je iznjedrio mnoge nove ideje i inicijative.

Od ove školske godine naša škola je uključena u projekt koji je dio programa cjeloživotnog učenja za poduzetništvo ISCED 1 kojeg provodi regionalni centar za razvoj poduzetničkih kompetencija zemalja jugoistočne Europe SEECEL (South East European Centre for Entrepreneurial Learning). 

Moto pilot programa SEECEL-a projekt ISCED 1 koji se provodi u našoj školi je "Mijenjajte svijet ulaganjem u mlade, buduće poduzetnike!"

U sklopu projekta do travnja su održane brojne aktivnosti:

               

Za sam početak rada na projektu Učiteljsko vijeće upoznato je s projektom  Osnovne škole braće Bobetko iz Siska, naše škole mentora, koji su provodili u šk.g. 2013./14. Gospođa jadranka Groza, koordinatorica projekta u toj školi, održala je zanimljivo i inspirativno predavanje. Prof. Groza nam je detaljno je objasnila aktivnosti u kojima su sudjelovali učenici viših razreda OŠ braće Bobetko, prikazala nam sve što su naučili kroz rad na projektu i uputila nas u brojne prednosti provedenih aktivnosti.
Nakon upoznavanja s projektnim aktivnostima i izrade Akcijskog plana učitelji i učenici naše škole koji su uključeni u projekt, sudjelovali su u brojnim aktivnostima.
Učenici 4. c razreda vrijedno su sakupljali stare plastične boce kako bi ihkorisno upotrijebili za izradui visećih vrtova u kojima će uzgajati ljekovite biljke poznate na našem području ( kamilica, melisa, menta, pelin, kadulja, lavanda, ružmarin). Za pomoć su potražili stručnjaka  – poduzetnika gosp. Subana, vlasnika Privatnog botaničkog vrta ljekovitog bilja.
Učenici su također naučili izrađivati hranilice za ptice, metle i ukrase za prozore od starih plastičnih boca. Uoči Božića sami su zasijali pšenicu.

                           

Učenici 3.c razreda istraživali su u knjižnici izvore o hrvatskoj kulturnoj baštini i poznatim hrvatskim izumima. Upoznali su hrvatske izumitelje i njihove proizvode po kojima smo poznati u svijetu (penkala, torpedo, izmjenična struja...), a najviše su se bavili kravatom. Legendu o tome kako je kravata dobila ime po hrvatskim vojnicima koji su je nosili u tridesetodogišnjem ratu čitali su u „Priči o kravati“, autora Božidara Prosenjaka. Naučili su i sve o bontonu koji se odnosi na različite načine nošenja kravate i usklađivanja kravate s ostalim odjevnim predmetima. Na kraju rada učenici su se počastili "paprenjacima" izrađenim u obliku kravate, a svoj kreativni izraz pretočili su u čestitke s motivima kravate. Od glinamola su izrađivali predmete nadahnute hrvatskom kulturnom baštinom (licitarska srca, konjići, lutke, čizmice). Naučili su prezentirati svoj rad i predstaviti rezultate kroz postavljanje izložbe. Svoje licitare su donirali Humanitarnoj udruzi "Ljubav na djelu" koja ih je prodavala na svojim  štandovima u predblagdansko vrijeme za djecu oboljelu od malignih bolesti.

                  

Učenici 4.d izrađivali su pompone. Nastavni sat je proveden u četiri faze: proučavanje informacija o izradi pompona iz različitih izvora informacija, posjet Reciklažnom dvorištu kako bi saznali više o ponovnom korištenju plastičnih proizvoda. Učenici su izrađivali pompone pomoću plastičnih vrećica, noža, žica, škara i vrućeg ljepila. Koristili su svoje pompone za svoje plesne izvedbe na priredbama koja su se održale u razredu na kraju školske godine i na drugim priredbama, na početku sljedeće školske godine za učenike 1. razreda i njihove roditelje  i na Božićnoj priredbi.

Učenici 3. d razreda su nakon upoznavanja i obrade djela „Čudnovate zgodne šegrta Hlapića“, autorice Ivane Brlić Mažuranić, zajednički stvorili predstavu. Pritom su učili o kazalištu, svim zanimanjima uključenima u nastanak predstave,... Također su se upoznali sa radom majke poduzetnice gđe. Fištrek Majstorović koja ih je i naučila proizvoditi nakit i božićne kuglice.

        

Učenici 3. i 4. razreda su također naučili izrađivati medaljone od gline sa inicijalima Bartola Kašića

Tijekom dana škole i Dana otvorenih vrata škole, kada smo obilježili 30 godina od osnivanja škole, učenici i učitelji su predstavili prvi dio projekta, proizvode koje su napravili i sve što su naučili ostalih učenicima, roditeljima i profesorima. Izradili su brojne plakate i ukrase za razred.

Učenici su postali nezavisniji, naučili su prepoznavati prilike i postavljati ciljeve. Učenici 3.d razreda su sudjelovali na smotri "Lidrano" sa igrokazom "Čudnovate zgode šegrta Hlapića". A nakon izrada predmeta od plastike, učenica 4.c razreda Mirta Šarić stvorila je slikovnicu "Eko vještica".

                                   

PREDAVANJE gđe DIANE ZORIČIĆ
 

               

Učenici 3.c, 3.d, 4.c i 4.d razreda koji su sa svojim učiteljicama uključeni u projekt SEECEL - učenje za poduzetništvo, 17. ožujka prisustvovali su predavanju gđe Diane Zoričić, odvjetnice i poduzetnice. Gđa Zoričić je učenicima na jednostavan način objasnila osnovne pojmove iz poduzetništva, ali i na vlastitom primjeru i primjeru nekoliko uspješnih poduzetnika pokazala put od nastanka ideje preko njezine realizacije do uspješnog poslovanja.
Na jednostavnom primjeru izrade grickalica od staroga kruha koje su ujedno i kušali, učenici su mogli prepoznati kako i sami mogu doprinijeti kućnom proračunu s malo uloloženoga truda. O tome koliko je predavanje bilo zanimljivo i poticajno govori i pitanje jednog učenika gđi Zoričić; "Kada ćemo se opet vidjeti na ovakvom predavanju?"
 
Prezentacija projekta
 

 

preskoči na navigaciju