preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bartola Kašića Zagreb

Login
Potres - Letci

Safe Quake

Potres

Facebook stranica

CARNet korisnički račun

Informacije o HUSO sustavu pročitajte OVDJE.

Korisni linkovi

e-Dnevnik

Strenght2Food

SEECEL

Naša škola uključena je u projekt

Što su sve članovi SEECEL-a radili pogledajte i pročitajte OVDJE.

Službenu stranicu SEECEL-a pogledajte OVDJE.

Kako se zaštititi

COVID-19

Raspored zvona

JUTARNJA SMJENA

1. sat    8:00 – 8:40

2. sat    8:45 – 9:25

3. sat    9:30 – 10:10

4. sat  10:15 – 10:55

5. sat  11:00 – 11:40

6. sat  11:45 – 12:25

7. sat  12:30 – 13:10

 

POPODNEVNA SMJENA

0. sat  13:15 – 13:55

1. sat  14:00 – 14:40

2. sat  14:45 – 15:25

3. sat  15:30 – 16:10

4. sat  16:15 – 16:55

5. sat  17:00 – 17:40

6. sat  17:45 – 18:25

7. sat  18:30 – 19:10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pravilno pranje ruku

Himna naše škole

Himna Bartolu Kašiću

Školski kurikulum

Pisane provjere

Ažurirano 22.10.2018.

Informacije za roditelje

Ažurirano: 17. 2. 2020.

VAŽNI BROJEVI
112 Hitne službe
192 Policija
193 Vatrogasci
194 Hitna pomoć
Kalendar
« Siječanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 2. 2015.

Ukupno: 448238
Ovaj mjesec: 6298
Danas: 260
Informatika
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PseudoDabar - poziv na uključenje u virtualnu učionicu
Autor: Damir Poljak, 30. 3. 2020.

Drage učenice i učenici,

pozivamo vas da uđete u virtualnu učionicu PseudoDabar koja je otvorena za učenike svih razreda osnovne i srednje škole te otkrijete svijet računalnog razmišljanja.

Dabar (Bebras) je međunarodna inicijativa koja promiče informatiku i računalno razmišljanje kroz online izazove koji se sastoje od niza zanimljivih zadataka koje su napisali stručnjaci iz pedesetak zemalja. Iako se rješavanje zadataka temelji na informatici, možete ih rješavati i bez informatičkog predznanja.

Razvijanje računalnoga razmišljanja njeguje pristup rješavanju problema kojim se razvijaju vještine logičkoga zaključivanja, modeliranja i apstrahiranja. Računalno razmišljanje univerzalna je vještina koja potiče preciznost i sustavnost, a može se primijeniti u različitim područjima i u svakodnevnome životu. Apstrakcija kao temeljni koncept računalnoga razmišljanja potiče uporabu metakognitivnih vještina te omogućuje rad na složenim problemima razdvajajući ih u više jednostavnih problema.

Zadaci su organizirani u pet kategorija, prema uzrastu učenika:

  • MikroDabar za učenike 1. i 2. razreda OŠ,
  • MiliDabar za učenike 3. i 4. razreda OŠ,
  • KiloDabar za učenike 5. i 6 razreda OŠ,
  • MegaDabar za učenike 7. i 8. razreda i
  • GigaDabar za učenike svih razreda srednje škole.

Izvor: https://skolazazivot.hr/pseudodabar-poziv-na-ukljucenje-u-virtualnu-ucionicu/

Više pogledajte OVDJE.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju