preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bartola Kašića Zagreb

Login
Novinarska skupina

Korisnici šk. prostora

Facebook stranica

Korisni linkovi

INA, DOP i DOD

e-Dnevnik

Informacije za roditelje

Ažurirano: 14. 10. 2024.

Školski kurikulum

Himna naše škole

Himna Bartolu Kašiću

Raspored zvona

JUTARNJA SMJENA

1. sat    8:00 – 8:45

2. sat    8:50 – 9:35

3. sat    9:40 – 10:25

VELIKI ODMOR

4. sat  10:40 – 11:25

5. sat  11:30 – 12:15

6. sat  12:20 – 13:05

7. sat  13:10 – 13:55

 

POPODNEVNA SMJENA

0. sat  13:10 – 13:55

1. sat  14:00 – 14:45

2. sat  14:50 – 15:35

VELIKI ODMOR

3. sat  15:50 – 16:35

4. sat  16:40 – 17:25

5. sat  17:30 – 18:15

6. sat  18:20 – 19:05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VAŽNI BROJEVI
112 Hitne službe
192 Policija
193 Vatrogasci
194 Hitna pomoć
Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 2. 2015.

Ukupno: 814546
Ovaj mjesec: 6071
Danas: 8
Informatika
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Europe Code Week - Programirati je lako, želiš li naučiti kako?
Autor: Damir Poljak, 12. 10. 2017.

Europski tjedan programiranja održava se od 07.-22.10.2017. u kojem sudjeluje i naša škola.

"Cilj je inicijative pokazati kako programiranjem realizirati vlastite ideje, povećati vidljivost programiranja i okupiti motivirane osobe u cilju zajedničkog učenja.

Po prvi puta Europski tjedan programiranja u Hrvatskoj provodi se pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja i ministrice dr. sc. Blaženke Divjak."

Preuzeto s: codeweek.eu

Radionice koje se održavaju s micro:bit-ovima u našoj školi pogledajte OVDJE.

Radionice započinjemo s učenicima 2. i 3. razreda.

Termini:

18.10.2017. - 17:30-19:00 (za učenike 2. i 3. razreda)

19.10.2017. - 17:30-19:00 (za učenike 2. i 3. razreda)

 

Tablice za upisivanje na radionicu nalaze se ispred porte.

U tjednima koji dolaze bit će objavljeni termini za ostale razrede.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju