preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bartola Kašića Zagreb

Login
Novinarska skupina

INA, DOP i DOD

Korisnici šk. prostora

Facebook stranica

Korisni linkovi

e-Dnevnik

Informacije za roditelje

Ažurirano: 26. 1. 2024.

Školski kurikulum

Himna naše škole

Himna Bartolu Kašiću

Raspored zvona

JUTARNJA SMJENA

1. sat    8:00 – 8:45

2. sat    8:50 – 9:35

3. sat    9:40 – 10:25

VELIKI ODMOR

4. sat  10:40 – 11:25

5. sat  11:30 – 12:15

6. sat  12:20 – 13:05

7. sat  13:10 – 13:55

 

POPODNEVNA SMJENA

0. sat  13:10 – 13:55

1. sat  14:00 – 14:45

2. sat  14:50 – 15:35

VELIKI ODMOR

3. sat  15:50 – 16:35

4. sat  16:40 – 17:25

5. sat  17:30 – 18:15

6. sat  18:20 – 19:05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VAŽNI BROJEVI
112 Hitne službe
192 Policija
193 Vatrogasci
194 Hitna pomoć
Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 2. 2015.

Ukupno: 745192
Ovaj mjesec: 7215
Danas: 30
Čitanje ne poznaje granice/Branje ne pozna meja
Projekti

2022./2023.

Dragi roditelji i učenici!

U školskoj godini 2022./23. naša školska knjižnica uključena je u projekt Nacionalne i sveučilišne knjižnice "Čitam lakše - pristupačnost čitanja digitalnih sadržaja" koji je pokrenut s ciljem omogućavanja lakšeg čitanja digitalnih zbirki u pristupačnom okruženju.

više o projektu i njegovoj provedbi   Čitam lakše.

Rezultati PIRLS istraživanja čitalačke pismenosti koje je provedeno 29.10.2021. godine u petim razredima naše škole.

U PIRLS istraživanju 2021. ukupno je sudjelovalo oko 400 000 učenika. Upitnike je popunilo oko 380 000 roditelja, 20 000 učitelja i 13 000 ravnatelja škola.
PIRLS 2021. istraživanje u Republici Hrvatskoj drugi je provedeni ciklus istraživanja obrazovnih postignuća učenika i okruženja za učenje čitanja, a važno je obilježje aktualnoga ciklusa i postupni prelazak s „papir-olovka” načina provedbe u ispitivanje u e-okružju. U Republici Hrvatskoj sudjelovalo je 3937 učenika četvrtih/petih razreda i njihovih roditelja, 259 učitelja i 154 ravnatelja osnovnih škola diljem Hrvatske.

"Učenici su u Republici Hrvatskoj postigli 557 bodova te se nalaze na 7. mjestu od 57 zemalja sudionica PIRLS 2021 istraživanja. Između dvaju provedenih ciklusa, 2011. i 2021. godine, ukupan rezultat povećao se za 4 boda, što je relativno (pre)mala razlika da bi se moglo govoriti o uzlaznome trendu u postignućima u čitanju. U obama ciklusima riječ je o iznadprosječnome rezultatu. Djevojčice su postigle statistički značajno viši rezultat, a razlika prema spolu neznatno se smanjila u proteklih 10 godina: 2011. godine zabilježena je razlika od 14 bodova, a 2021. godine razlika od 11 bodova u korist djevojčica."  (https://www.ncvvo.hr/medunarodna-istrazivanja/pirls/, pristupljeno 22. 5. 2023.).

   

2021. Godina čitanja u RH

29. listopada u našoj školi održano je u Hrvatskoj drugo po redu PIRLS - međunarodno istraživanje čitalačke pismenosti za učenike 4. razreda. Kako se zbog epidemije korona virusa istraživanje nije moglo provesti u travnju kako je planirano, isto je provedeno 29. listopada u petim razredima naše škole, a proveo ga je Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Istraživanje čitalačke pismenosti provodi IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement) od 2001. godine i provodi se svakih pet godina. Hrvatska se uključila 2011. i po drugi puta 2021. godine. Istraživanje je u našoj školi provedeno "papir-olovka" - upitnicima za učenike, roditelje i ravnatelje, a dio škola je isto provodio u e-okružju.

    

Vlada RH proglasila je 2021. godinu

Zašto je važno čitati? on Biteable.

">Godinom čitanja jer je 22. 4. 1521. objavljena prva knjiga na hrvatskom jeziku - "Judita" Marka Marulića. Različitim aktivnostim i projektima i mi smo se uključili u obilježavanje ove godine.

 

Zašto je važno čitati? on Biteable.

 

2020./2021. i 2021./2022.

Dvogodišnji projekt "35 godina Parka Spiridiona Brusine"

Povodom 35. obljetnice rada Oš Bartola Kašića uz Projekt "Bartol Kašić..) provođen je i dvogodišnji projekt upoznavanja učenika sa školskim parkom koji je nastao u listopadu 1985. godine radnom akcijom učitelja škole i udruge "Lijepa naša". Uz pomoć diplomskog rada jedne studentice koja je stručno obradila svu floru parka devedesetih godina, upoznali smo drveće i grmlje posađeno do 2021. godine i otkrili promjene koje su se u međuvremenu dogodile: neka su se stabla osušila, neka su srušena zbog nevremena, a u međuvremenu su posađena i neka nova.

Povodom akcije "Posadi drvo, ne budi panj" u listopadu  2019. zatražili smo i dobili donaciju kloniranog stabla Gupčeve lipe iz šumskog rasadnika u Jastrebarskom te je zasadili u našem parku. (klon br. 331). U rujnu 2021. pokraj lipe smo s učenicima 3. razreda  uz lipu čitalil priču G. Krkleca: "Pod Gupčevom lipom" te saznali neke zanimljivosti o ovome stablu.Krklecova priča govori o tome kako je ispred svake kuće u Hrvatskom zagorju zasađena lipa jer po starom narodnom vjerovanju ona štiti kuću od groma. Isto tako, poneka greda u kućnom krovištu zbog ovakvog vjerovanja izrađena je od lipe.


    

2019./2020.

Školski iprojekt "Bartol Kašić- sfako slovo sfuda  jedno vazda samo glasen'je"

ppt prezentacija učenica 4.b r.: Nina, Marita i Marija

     

Haiku zbirka učenika 5.c razreda 

Book titled 'Haiku u 5.c'Read this book made on StoryJumper

Haiku zbirka učenika 5.d razreda

 

Book titled 'Haiku u 5.d'Read this book made on StoryJumper

 

2018./2019.

Ove školske godine u školskoj knjižnici u suradnji s prof. hrvatskoga jezika u 6.a i 6.c razredu provode se projekti "U potrazi za Ivanom Brlić-Mažuranić" i "Upoznajmo zavičajnu kulturnu baštinu"

Potragu za Ivanom Brlić Mažuranić započeli smo terenskom nastavom u Rijeci posjetivši Villu Ružić u kojoj je Ivana često boravila kod kćeri Nade i u kojoj smo naišli na mnoge materijalne tragove iz života obitelji Mažuranić.

       

2017./2018.

Projekt ČITAMO MI U OBITELJI SVI ove godine provodi se u 3.b, 3.c i 3.d razredu. Učenici na tjedan dana nose kući naprtnjaču s 8 knjiga namijenjenih za čitanje cijeloj obitelji.Nadamo se da učenici i roditelji uživaju u obiteljskom čitanju i da će naši učenici steći dobre čitateljske navike.
Popis knjiga u naprtnjačama
 Projekt ČITANJEM DO ZVIJEZDA provodili smo u osmim razredima. Čitale su se knjige: Zaboravljeni sin Mire Gavrana, Gumi-gumi Zorana Pongrašića i Bijeli klaun Damira Miloša. Na županijsko natjecanje plasirali su se Lara Kovač i Lovro Capan iz 8.a razreda i Bruna Barbaroša iz 8.c razreda. Bruna se natjecala i u kategoriji plakata s temom "Ljepota je u različitosti".
Na državno natjecanje plasirale su se II. OŠ Vrbovec i OŠ Velika Mlaka, a s plakatima koji su ove godine bili izvrsni i teško je bilo izabrati najbolji, na državno idu OŠ Vukomerec i OŠ S. Radića Božjakovina.
 
         Projekt ČITAJMO ZAJEDNO, ČITAJMO NAGLAS: ZABORAVLJENE KNJIGE provodio se u 3.a razredu. Ćitala se knjiga Matka Marušića: Škola plivanja, a ujedno su se ilustrirali neki događaji iz knjige. Na završnici projekta povodom dana dječje knjige (2.4.) u kinu Tuškanac 31.3. 2017. 38 škola predstavilo je svoj projekt. Naš 3.a predstavile su učenice Ema Komes i Kaja Novačić:

 

2016./2017.

Obilježili smo 400. obljetnicu objavljivanja knjige izuma Fausta Vrančića "Machinae novae". Projekt se provodio cijele 2016. godine u suradnji s dr.sc. Marijanom Borić iz Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u sklopu njihova projekta "Upoznajmo hrvatsku znanstvenu baštinu". Završnica projekta je bila krajem 2016. godine postavljanjem izložbe učeničkih radova u našoj školi.

San o strojevima

2015./2016.

Ove školske godine naša škola uključila se u projekt za poticanje čitanja "ČITANJEM DO ZVIJEZDA" koji se organizira u okviru Hrvatske mreže školskih knjižničara. Tema ovogodišnjeg projekta je "Likovi slavenske mitologije u djelima Ivane Brlić-Mažuranić". Za natjecanje je trebalo pročitati "Priče iz davnine" I.Brlić-Mažuranić, roman "Stakleni dvorac" Maje Brajko-Livaković i roman Irene Begić "Dolores i šumske sjene". Učenici 7.a i 7.d razreda uhvatili su se u koštac i 12. prosinca na našoj školi je provedeno natjecanje u kojemu je sudjelovalo 8 učenika.
Na postavljena pitanja najbolje su odgovorili Kana Halić Kordić iz 7. d razreda, Dunja Batinica iz 7.a razreda i Ana Davidović iz 7. d razreda. One čine ekipu koja će se natjecati na županijskom natjecanju u veljači.
Naročito veseli činjenica da se djevojčicama pridružio i jedan učenik.
 Pobjednicima čestitamo, a tako i svima ostalima koji su se uhvatili u koštac i pripremili za ovo natjecanje.

 

SEECEL - UČENJE ZA PODUZETNIŠTVO - DVOGODIŠNJI PROJEKT U KOJI JE UKLJUČENA NAŠA ŠKOLA

 

2014./2015.

ČITAMO MI U OBITELJI SVI - projekt u 3. razredima
Učenici trećih razreda koji su ove školske godine sudjelovali u projektu "ČITAMO MI U OBITELJI SVI" pomalo završavaju s čitanjem knjiga iz knjižnične naprtnjače.
Još nam je ostalo da prikupimo i pročitamo dojmove iz bilježnica dojmova i odaberemo najljepše i da ispunimo ankete o provedenom projektu.
Učenici će ankete ispunjavati online u školskoj knjižnici, a roditelji će dobiti kopirane upitnike. No, i roditelji svoje ankete mogu ispuniti online na adresi:

Anketa za roditelje

Popis knjiga u naprtnjačama po razredima

Županijsko natjecanje u znanju i kreativnosti "Čitanjem do zvijezda" za Grad Zagreb i Zagrebačku županiju održano je 10. veljače 2015.  u OŠ Bartola Kašića. Natjecalo se 27 učenika iz 9 OŠ u Gradu zagrebu i Zagrebačkoj županiji, a 6 škola natjecalo se i s plakatima na temu "Prijateljstvo".
Tema ovogodišnjega kviza je "Prijateljstvo", a učenici su trebali pročitati knjige:
"Pokajnik" Milene Mandić, "Zagrebačka priča"  Blanke Matković i "Moja slavna prijateljica" Ivane Guljašević. Učenici se natječu u dvije kategorije: kviz znanja i izrada plakata na temu "Prijateljstvo". Natjecanje organizira Hrvatska mreža školskih knjižničara.
Na državno natjecanje plasirali su se učenici iz naše škole: Dunja Batinica, Ana-Marija Tucak i Matej Malešević iz 8.a razreda i učenici iz OŠ Brezovica.
Od petka, 12. prosinca učenici trećih razreda započinju s projektom čitateljske naprtnjače "Čitamo mi u obitelji svi!" Naprtnjače su spremne i čekaju svoje čitače, a što ih tamo očekuje, možete pogledati:

2013./2014.

Događanja u Mjesecu školskih knjižnica:
Međunarodna udruga školskih knjižnica IASL (International Association of School Librarianship) proglasila je mjesec listopad Međunarodnim mjesecom školskih knjižnica ISLM. Tema ovogodišnjeg mjeseca ŠK je: Školske knjižnice: ulaz u život.   
     Kako 15. listopada započinje i Mjesec hrvatske knjige, pozivam učenike 4. 5. i 6. razreda da se uključe u Nacionalni kviz za poticanje čitanja. Naslov i tema kviza u 2013. godini je: PROČITAJ TRI DNEVNIKA I POBIJEDI!  Treba pročitati knjige Sanje Polak: Pobuna Pauline P.,  knjigu Damira Mađarića Kako smo od bankrota spasili mamu i tatu i knjigu Jeffa Kinneya Gregov dnevnik : Rodrick rastura. Knjige vas čekaju u školskoj knjižnici, nakon čitanja  rješavate kviz online. Knjige i potrebnu pomoć kao i dostupno računalo dobit ćete u školskoj knjižnici. Više o kvizu možete pročitati na stranici http://www.kgz.hr/default.aspx?id=1621.
U kvizu su sudjelovali učenici 5.c i 5.a razreda, a pobjednik je Lovro Capan iz 5. a razreda. Svi sudionici kviza posjetit će 15. 11. Interliber i u završno izvlačenje uz predstavu "Debela"
12. prosinca 2013.  u našoj školskoj knjižnici provedeno je školsko natjecanje u projektu "Čitanjem do zvijezda". U natjecanju je sudjelovalo 8 učenika sedmih razreda. Svi su se dobro pripremili, a tri učenice koje su postigle najviše bodova plasirale su se na županijsko natjecanje. Ekipu čine Kana Halić Kordić, 7.d, Dunja Batinica, 7.a i Ana Davidović iz 7.d razreda.
Svim sudionicima i jednom sudioniku zahvaljujemo na sudjelovanju i trudu i vremenu koje su uložili u ovo natjecanje i ujedno čestitamo na sudjelovanju

 

2011./2012.

Od 7. veljače u našoj školi započinjemo s projektom "Čitamo mi, u obitelji svi" koji će se provoditi u 3.a,3.b,3.c i 3.d razredu. Projekt je na nacionalnoj razini pokrenula Hrvatska mreža školskih knjižničara s ciljem da se ukaže na važnost čitanja kod najmlađih, a priključila mu se i naša školska knjižnica uz suradnju s učiteljicama trećih razreda Mirelom Bobić, Sanjom Horvatić, Božicom Milosavljević i Svjetlanom Mihaljević.  Po jedan učenik iz 3. razreda ponijeti će kući ruksak s odabranih 8 knjiga koje se mogu čitati pojedinačno ili u obitelji. Kada učenik nakon 5 dana vrati ruksak u školu, izvijestiti će kako je protekao "čitalački" tjedan u njegovoj obitelji, a ujedno upisati svoje dojmove u bilježnicu koja se nalazi u ruksaku. Nadamo se da će projekt proteći uspješno i da će u njemu uživati naši učenici i njihovi roditelji.
U priloženoj brošuri je popis knjiga koje će se naći u ruksaku za pojedini odjel trećih razreda.
 
preskoči na navigaciju